Аудиторне заняття зі стейкхолдером

Невід’ємною складовою маркетингової політики підприємства є  якісно налагоджений комунікацій процес. Секретами успішної комунікаційної політики зі здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП «Менеджмент туристичної індустрії» поділилася операційна директорка ТОВ «АЙК’Ю ТІКЕТ», співзасновниця ТОВ «МАРКЕТИНГ ТАЙМ» Ксенія ГУНЧАК в контексті вивчення теми «Маркетинговий комплекс підприємства» з освітньої компоненти «Маркетинг» (організатор: Данілова О.М., 8 травня 2024 р.).

Під час зустрічі було акцентовано увагу на особливостях побудови особистісних комунікацій, видах маркетингових комунікацій. Також доповідачка, поділилася досвідом комунікацій через соціальні мережі, який використовує компанія «АЙК’Ю ТІКЕТ» - оператор електронного квитка в м. Чернівці. Приємним бонусом для здобувачів ОПП  були подарунки - транспортна картка «Студентська» з активним балансом для проїзду в громадському транспорті м. Чернівці від компанії.

This entry was posted in Без категорії. Bookmark the permalink.